Spolupracuji, také jako specializovaný externí poradce, konzultant a pomocník eshopového licenčního řešení FastCentrik.

Hlavním důvodem je osobní zkušenost, spokojenost s tímto řešení a dlouhodobé využívání tohoto řešení od roku 2010 na vlastním projektu Lenošíme.cz.

Poradím, pomohu, vyřeším…

  • Poradím při přípravě nastavení celého e-shopu, před spuštěním do ostrého provozu. To znamená konkrétně. Jak připravit detail produkt, jak připravit kategorie, jak připravit celkovou komunikaci e-shopu v automatických emailech, jak nastavit hlavní stránku, jak propojit aplikace třetích stran atd.
  • Pomohu při přípravě e-shopu. To znamená, ne jen vysvětlování, ale konkrétní vytvoření praktické ukázky, neboli šablony detailu produktu. Před příprava pro klienta, aby věděl jak s tím pracovat dál samostatně.
  • Provedu kontrolu e-shopu před samotným spuštěním (výstupem bude checklist k nutným, nebo doporučeným změnám).
  • Pomohu připravit marketingovou strategii a komunikaci, dle potřeby klienta (jak a odkud začít, které kanály spustit jako první, na čem pracovat krátkodobě a na čem dlouhodobě).
  • Pomohu a poradím s tím jak pracovat s marketingovými kanály (SEO/organic, PPC, zbožové srovnávače, emailing, Google Analytics) – jak s nimi pracovat, jak je propojit a zda je nutné pracovat se všemi.
  • Pomohu najít jedinečnost e-shopu a přednosti, která pomůže odlišit se od konkurence. V čem jste jedineční a dokážete vyprávět nějaký příběh.
  • Pomohu připravit nastavení komunikace se zákazníky (nastavení jednotné komunikace, transparentnost na všech kanálech a stejný styl komunikace).
  • Pomohu s přípravou konkrétních procesů a logistiky.
  • Odborný poradce s přesahem do praktické části (neříkám jen co a jak dělat, ale pomáhám vše nastavit a připravit).

Cena: 1.000,- / hodina bez DPH. V případě dlouhodobější spolupráce, nebo konkrétní stanovený cíl splnění, domlouváme cenu individuálně.