Cílem auditu je komplexní a příčný řez celým e-shopem. Nehledám jen chyby, ale také Vaše výhody a přednosti. Pohled zvenčí je nutný!

Jak audit probíhá ?
– analýza dat v Google Analytics (pokud tento měřící nástroj nepoužíváte, je načase to změnit)
– analýza eshopu z pohledu zákazníka (frontend)
– analýza administrace eshopu a jeho nastavení (backend)
– analýza propagačních a marketingových kanálů (PPC, zbožové srovnávače, sociální sítě atd.)
– osobní návštěva a účast vašeho běžného pracovního dne e-shopu (procesy, logistika, zákaznický servis)

Výstup auditu
– podrobný soupis nedostatků, ale i předností
– konkrétní návrhy řešení
– nabídka možné budoucí spolupráce
– doporučení na další specialisty v oboru e-commerce

Cena a termín auditu
Výstup je hotov do 14 dnů od uhrazení zálohové faktury.
Cena auditu je 9.000,- bez DPH.